Let op: Uw computer accepteert geen cookies, uw aankopen worden niet geregistreerd, kijk hier voor meer informatie

Contact

Klanten worden binnen 48 uur te woord gestaan

Please enter your e-mail address

Please enter a subject

Please enter some text here

Veelgestelde vragen

  • Hoe krijg je korting bij Shopfish.nl?

    Als je, als geregistreerde gebruiker, via Shopfish.nl. iets bestelt bij een aangesloten webshop, ontvang je korting op de volgende manier:

    Nadat je je hebt geregistreerd bij Shopfish.nl, klik je op een van de aangesloten webshops. Bezoek ondertussen geen andere pagina's behalve Shopfish en de betreffende webshop, anders vevalt je korting. Zodra je iets koopt via Shopfish bij een aangesloten webshop, wordt deze aankoop getraceerd. Binnen 4 uur staat jouw aankoop geregistreerd in ons systeem en is beloofde korting verwerkt op je ShopFish account. Let op: deze korting komt bovenop je welkomstbonus van 5 euro! .

    Wil je nog eens in een filmpje zien hoe ShopFish.nl werkt klik dan hier: naar onze hoe werkt het pagina.

  • Hoe kom ik te weten hoeveel transacties er op mijn account zijn bijgeschreven?

    Als je bent ingelogd op je Shopfish account doe je het volgende:

    1.       Ga naar: www.shopfish.nl

    2.       Ga naar: mijn profiel

    3.       Ga naar: mijn transacties

    4.       Ga naar: open.

     

    Hier krijg je een overzicht van al je Shopfish.nl transacties.

    Is er iets niet duidelijk, heb je vragen? Mail ons: support@shopfish.nl.

  • Na hoeveel tijd is mijn transactie te zien op mijn account?

    Na het plaatsen van je bestelling, krijg je altijd een orderbevestiging* per e-mail van de webshop, waar je iets besteld hebt.

    Het kan 4 tot 5 uur duren voordat de bestelling zichtbaar is op je account. Dat komt omdat Shopfish de bestelling moet verwerken.


    *Bewaar deze orderbevestiging goed. Het kan een keer voorkomen dat Shopfish de bevestiging opvraagt om te transactie te controleren.
  • Mijn bestelling staat op "Pending"? Wat betekent dat?

    Als je iets besteld hebt, zal je transactie altijd op "Pending" staan. Dat komt omdat wij de betaling van de webshop nog moeten ontvangen. Die betaling krijgen wij over het algemeen binnen een maand. Als je bestelling na 6 weken nog op "Pending" staat, neem dan contact op met onze customer support: support@shopfish.nl

  • Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn Shopfish account staat?

    Dat hangt er vanaf. Wanneer de aangesloten webshop het geld van jou ontvangt, wanneer de webshop de goederen aan jou levert. Dus Shopfish.nl is afhankelijk van de aangesloten webshops.Zoals in vraag 4 is vermeld, ontvangen wij betaling van de webshops vaak 1 maand nadat jij je aankoop hebt gedaan.

    Als je bestelling na 6 weken nog op "Pending" staat, neem dan contact op met onze customer support: support@shopfish.nl

  • Er zijn 4 uur voorbij, en mijn bestelling staat nog niet op mijn account: hoe kan dit?

    Neem contact met support@shopfish.nl. Wij zullen uitzoeken wat er aan de hand is. Het is belangrijk om je orderbevestiging goed te bewaren, die kunnen je vragen die aan ons te mailen.

  • Hoe veilig is het shoppen via Shopfish.nl?

    ShopFish werkt alleen met betrouwbare bedrijven. Shopfish.nl heeft iedere aangesloten webshop  voor aansluiting uitgebreid gescreend. Bovendien hebben de meeste webshops een garantie van “Thuiswinkel waarborg” en “Webshop keurmerk”. Winkelen via Shopfish.nl is dus absoluut veilig!

  • Waarom heb ik geen korting gekregen via Shopfish?

    Wanneer je via Shopfish naar een webshop gaat, plaatsen wij een klein bestandje op je computer (cookie). Rond je je bestelling afrond bij de webshop, dan wordt er op de bedankpagina een script geladen wat dit bestandje (cookie) uitleest. Maar... als je na 'onze' klik naar een andere website (kortingcode of vergelijkingssites) gaat en daar ergens op klikt wordt ONS cookie overschreven door die van hun. Zo loop je de vergoeding voor je aankoop mis!

     

    Daarom is het belangrijk om goed de instructies te volgen en geen andere websites bezoeken totdat de transactie helemaal is afgehandeld!

     

     

    *Als je nog vragen hebt, over gemiste sales/kortingen, neem dan contact op met support@shopfish.nl

     

     

  • Ik heb geklikt op een actiekorting, maar ik kom niet op de site. Wat doe ik fout?
    Als je de instructies precies volgt, zou je bestelling feilloos moeten verlopen. Is dit niet zo, dan kan het zijn dat je de actie waar je op klikt niet meer loopt en de korting niet meer geldig is.*

    *Is dit het geval en kun je de bestelling niet plaatsen, neem dan eerst contact op met Shopfish: support@shopfish.nl . Het kan een enkele keer  voorkomen dat de link naar de actie door de adverteerders wordt gewijzigd. Wij zullen zorgen dat je wel in aanmerking komt voor de actie.
  • Wat betekent de “Disapproved” bij de Transacties op mijn account?
    Wanneer je status op ‘disapproved’ staat, betekent dit dat je aankoop is afgekeurd. Dit kan komen omdat je je aankoop hebt terugstuurd, geannuleerd, of niet betaald.*

    *Is je aankoop onterecht afgekeurd dan vragen wij je om meteen contact op te nemen met Shopfish Support: support@shopfish.nl . Wij zullen dan voor je controleren waarom je aankoop is afgekeurd.
  • Het inloggen op mijn account lukt niet. Hoe krijg ik weer toegang?

    Het kan zijn dat je tijdens het inloggen of tijdens het invoeren van je wachtwoord of username de Caps Lock of de Num Lock aan hebt staan. Controleer dit. Is alles in orde en lukt het nog niet? Druk dan op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mail je adres in. Je krijgt dan een link waarmee je je wachtwoord kunt veranderen.  

  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Het wijzigen van je wachtwoord gaat als volgt:

    1.      Ga naar www.shopfish.nl

    2.      Klik rechtsboven op “Wachtwoord kwijt?”

    3.      In het schermpje dat verschijnt, voer je je e-mail adres in

    4.      Klik op “verstuur” en op je e-mail adres krijg je nieuwe inloggevens.

  • Wanneer krijg ik mijn geld van Shopfish?
    Je krijgt je geld van Shopfish als je een tegoed van 20 euro gespaard hebt. Je drukt op 'uitbetalen', daarna zullen wij binnen 30 dagen het geld overmaken op je bankrekening.
  • Hoe komt het dat ik mijn geannuleerde aankopen niet zie op mijn account?

    Geannuleerde aankopen zie je in de meeste gevallen niet terug onder "Transacties", omdat je de aankoop annuleert voordat de webshop deze naar ons heeft kunnen opsturen.

    *Is de aankoop wel al opgestuurd naar Shopfish, en heb je 'm later geannulleerd dan zie je de aankoop vermeld als “Disapproved”.

  • Waarom heb ik minder korting gekregen dan vermeld?

    Als je iets bestelt via Shopfish bij een webshop zie je meteen hoeveel korting je krijgt van de webshop en van Shopfish samen. Maar soms gelden de kortingen niet op alle producten van de webshop.*

    * Bij sommige webshops zijn voor bepaalde producten minder kortingen van toepassing, dit staat altijd aangegeven in de tekst.

  • Wat moet ik doen als de extra korting na 24 uur nog steeds niet zichtbaar is op mijn account?

    Als u na 24 uur merkt dat de korting nog niet zichtbaar is, dan kunt u binnen een maand contact opnemen met de Customer Service. Na een maand komt dit bedrag te vervallen en kan het niet meer in behandeling worden genomen. 

    Graag dan ook de orderbevestiging mailen naar ShopFish (support@shopfish.nl).

  • Wehkamp storing mail week 4 maart 2012
    Beste Shopfish klant. In de mail van week 4 in maart hebben zat een fout in de aankoop verbinding met wehkamp.nl. Onze excusses hiervoor. Indien u een aankoop heeft gedaan en geen bedrag op uw account ziet staan. Stuur dan een mail naar onze support afdeling met als onderwerp regel: Wehkamp gemiste sale: <gebruikersnaam>. Wij zullen uw aanvraag versnelt behandelen.
  • Je hebt geen favorieten geselecteerd.
    Ga naar webshops en markeer jou favoriete
    webshops als favorieten